Love poveste

I love you domnişoară
Şi sunt very mâhnit
Căci when i speak engleză
You râzi necontenit

I know eşti englezoaică
But it isn't important
Amorul meu for tine
Is very palpitant

I can't to sleep azi-noapte
Şi-am stat să learn ceva
From cartea de engleză
Să-ţi tell iubirea mea

Ah ar fi atât de bine
But you see nu-i chiar aşa
Căci eu speak what i can spune
Dar mai zi şi tu ceva

Te-ai găsit să mă-nţelegi!
Vezi că dear te iubesc
Understand i love you dragă
Cum naiba să-ţi mai vorbesc?

You are totul pentru mine
And i want să ne iubim
Dar it's difficult vezi bine
căci we nu ne potrivim

Nu e clar să-ncep mai bine
Uite Shakespeare, Juliette
Eu Romeo love pe tine
Vrei ceva şi mai concret!

Concret i can't know mai bine
And i speak ca un năuc
Şi i'm sorry lângă tine
Intru în the balamuc!


Niciun comentariu:

Google+